Nieuw boek 'organiseren in communities'
26-08-2019 Partner

Boek 'organiseren in communities' geeft praktische tips voor het inzetten van communities

Sinds 2006 investeren Nederlandse organisaties in online communityplatformen, een plek voor klanten, medewerkers of leden om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven.

De opkomst van online (social) media en communityplatformen brengt nieuw gedrag met zich mee. Van organisaties vergt dit een nieuwe visie op communicatie en een grotere flexibiliteit en creativiteit. Kennis over dit vakgebied is schaars. Alhoewel de meest succesvolle communities vaak zijn opgestart door vrijwilligers, bieden ze juist voor organisaties een interessante kans om digitaal te transformeren.

Voor de totstandkoming van dit boek hebben de auteurs tientallen organisaties zoals KPN, RTL, Schiphol, Shell en meerdere gemeentes en verenigingen geïnterviewd om de theorie zo goed mogelijk te kunnen vertalen naar de praktijk.
Het boek neemt de lezer in twaalf hoofdstukken mee in het hoe en waarom van communities waarin theoretische modellen, quotes, praktische tips en een toekomstvisie voor de rol van communities voor organisaties elkaar afwisselen.

Reserveer nu alvast jouw exemplaar bij managementboek: https://www.managementboek.nl/boek/9789463191982/organiseren-in-communities-peter-staal

Bron: Bind

Geen gegevens gevonden