Help je leden met de verplichte energiebesparende maatregelen
08-10-2019 Partner

In fase 1 moesten bedrijven informatie geven over hun energiebesparende maatregelen. Inmiddels zijn we in fase 2 beland: bedrijven moeten de maatregelen echt gaan nemen. Ga jij samen met het Milieubeheer Programma aan de realisatie van de Klimaatdoelstellingen werken op een wijze die past bij het midden- en kleinbedrijf?

Het nemen van energiebesparende maatregelen kost jouw leden veel geld, tijd en energie. Jij kunt hen hiermee helpen door het Milieubeheer Programma aan jouw leden aan te bieden. Hiermee maak je het jouw leden eenvoudiger, besparen ze enorm en tegelijkertijd laat jij de meerwaarde van het lidmaatschap aan jouw leden zien.

Het programma wordt op maat van jouw branche/sector/beroepsgroep gemaakt; het wordt toegespitst op specifieke branche-en sectormaatregelen. Daarnaast krijg je ondersteuning bij de promotie en communicatie naar jouw leden. Bovendien gaan wij met de deelnemende verenigingen later dit najaar nog brainstormen over nieuwe initiatieven in het kader van Energiebesparing.

Heb je interesse? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op 15 oktober in Utrecht. Klik hier om je aan te melden.