Praktische hulp bij energiebesparing
29-10-2019 Partner

Hoe kunnen verenigingen mkb-ondernemers ondersteunen bij het op een praktische en efficiënte manier uitvoeren van de verplichte energiebesparing? Hoe helpt het online Milieubeheer Programma daarbij?  Hierover gaat een speciale informatiebijeenkomst op 20 november 2019 in Utrecht.

Als eerste wordt ingegaan op de verplichte energiebesparing voortkomend uit de Wet Milieubeheer. Het online ‘Milieubeheer Programma’ helpt de ondernemer slimme keuzes te maken die aansluiten op de eigen onderneming. Door handig te kiezen en te plannen kunnen de investeringsuitgaven omlaag, met € 10.000,- of meer. Daarnaast dalen de energiekosten. De terugverdientijd van de investering is soms minder dan een jaar. In 1,5 minuut weet je meer als je de video bekijkt op www.milieubeheerprogramma.nl

Verenigingen kunnen hun leden stimuleren het programma te gebruiken door het aanbieden van een korting van 50%. Het programma kan ook worden gebruikt door mkb-ondernemers die niet tot energiebesparing verplicht zijn maar hun bedrijf wel willen verduurzamen.

Het online Programma Milieubeheer is een vervolg op de campagne ‘WATT je moet weten’ van MKB-Nederland. Een belangrijk thema tijdens de bijeenkomst is co-creatie: hoe kunnen we met elkaar tot bruikbare oplossingen komen, toegesneden op mkb’ers in verschillende sectoren?

De bijeenkomst op 20 november 2019 begint om 10.00 uur en duurt tot 12.00 uur. Locatie: gebouw Aristo Utrecht, Brennerbaan 150, naast NS Station Utrecht Lunetten.
Deelname is kosteloos, maar tevoren aanmelden is noodzakelijk. Je kunt je hier aanmelden

Geen gegevens gevonden