asae studiereis 2025: los angeles here we come

Het lijkt misschien nog ver weg, maar wij zijn enthousiast om nu al de inschrijvingen te openen voor de unieke ASAE studiereis van 2025 naar Los Angeles, Californië! Deze inspirerende reis vindt plaats van vrijdag 8 tot donderdag 14 augustus 2025.

Wat kunt je verwachten?
Tijdens deze week geven we je de kans om deel te nemen aan het prestigieuze congres van de ASAE, de Amerikaanse koepel van verenigingen. Luister naar inspirerende sprekers en ontdek de succesverhalen van diverse verenigingen. Elke dag biedt nieuwe inzichten en strategieën die je kunt inzetten binnen je eigen vereniging. Dé perfecte gelegenheid om te netwerken en kennis uit te wisselen, waarmee we gezamenlijk de brug slaan naar de toepassing van deze inzichten in Nederland.

Programma in het kort
Vrijdag 8 augustus: Vertrek naar Los Angeles
Zaterdag 9 augustus: Gezamenlijke activiteit en opening van het ASAE congres
Zondag 10 tot dinsdag 12 augustus: ASAE Congres, inclusief afsluiting
Woensdag 13 augustus: Bezoek aan een Amerikaanse vereniging, terugvlucht
Donderdag 14 augustus: Aankomst in Amsterdam

Vanuit het DNA kenniscentrum verzorgen wij de volledige organisatie; van vluchten, overnachtingen, inschrijvingen voor het congres, tot een exclusief diner op de eerste avond en tickets voor speciale evenementen.

Investering
De exacte kosten voor deze studiereis zullen we eind 2024 bekend maken. Ter indicatie: de reis van 2024 kon worden aangeboden voor € 4850 voor leden en € 5800 voor niet-leden.

Schrijf je in!
We kijken ernaar uit om samen een onvergetelijke ervaring te beleven en vol inspiratie terug te keren naar Nederland. Wil je dit niet missen? Wacht dan niet langer en stuur een mail naar cecile@wijzijndna.nl om je plek te reserveren.