checklist #16 ledenbehoud als strategische opgave

De komende tijd publiceren wij een serie interactieve checklists speciaal over verenigingsmanagement. Deze checklists zijn al eerder tot stand gekomen dankzij een mooie samenwerking met Peter Tack en Leo de Boer, maar hebben we interactief gemaakt. Hierdoor zijn ze nog handiger voor eigen gebruik of bij intercollegiale intervisie en teambuilding.

Versterk je vereniging met onze interactieve 'Ledenbehoud als Strategische Opgave' checklist. Deze checklist helpt je om ledenbetrokkenheid te optimaliseren en uitval te minimaliseren door middel van effectieve strategieën rond communicatie, participatie, en persoonlijke aandacht.

Of je nu je klachtenmanagement wilt verbeteren, de band met leden wilt versterken of speciale programma's wilt implementeren, deze checklist biedt direct toepasbare inzichten en actiepunten.

Gratis downloaden voor leden
Beoordeel je huidige ledenbehoudstrategieën, identificeer verbeterpunten en zet stappen naar een dynamischer ledenbestand. Bekijk de checklist vandaag nog en geef je ledenmanagement een boost! De checklist is voor leden gratis te downloaden in het DNA kennisdossier ledenparticipatie onder de facts and figures.

Goed om te weten

• De komende periode publiceren wij meerdere interactieve checklists waarin heel uiteenlopende kanten van het verenigingsvak aan bod komen.
  • Elke checklist bevat 20 vragen. Aan de hand van deze vragen kun je checken hoe je zelf met een actueel onderwerp omgaat en willen we je inspireren om het eens anders te bekijken.
  • Natuurlijk staan we open voor feedback. Heb je een vraag of aanvulling? Neem dan contact met ons op via: info@wijzijndna.nl
  • De  DNA kennisdossiers zijn alleen beschikbaar voor leden van DNA.
  • DNA ondersteunt diverse netwerken waaronder relatiebeheerders. Wil je je hierbij aansluiten? Neem dan contact op met Lotte Janssen - Verschoor.
  • Vanuit de DNA academie bieden wij vakinhoudelijke trainingen aan voor verenigingsprofessionals, waaronder ledenbinding en digitale communities. Klik hier voor alle informatie.