checklist #9 het verschil tussen 'niet slecht' en 'echt goed'

De komende tijd publiceren wij een serie interactieve checklists speciaal over verenigingsmanagement. Deze checklists zijn tot stand gekomen dankzij een mooie samenwerking met Peter Tack en Leo de Boer. Ze zijn handig voor eigen gebruik en ook bruikbaar bij intercollegiale intervisie of teambuilding.

Deze interactieve checklist gaat over jouw vereniging als dienstverlener. Hoe kun je de kwaliteiten van de diensten die je aanbiedt verhogen? De checklist is een essentiële tool om te bepalen hoe de vereniging zich verhoudt ten opzichte van de best practices binnen jouw branche. Ontdek hoe je van 'niet slecht' naar 'echt goed' kunt evolueren door strategische inzichten en acties die aansluiten bij de collectieve visie. Verbeter jouw aanpak en dienstverlening door onze interactieve en praktisch toepasbare checklist te gebruiken.

Houd jij je binnen je vereniging bezig met strategische dienstverlening? Dan is deze handige tool zeker iets voor jou! De interactieve checklist ‘Het verschil tussen niet slecht en echt goed’ is onderin terug te vinden in het DNA Kennisdossier visie en strategie en voor leden gratis te downloaden.

Goed om te weten

• De komende periode publiceren wij meerdere interactieve checklists waarin heel uiteenlopende kanten van het verenigingsvak aan bod komen.
  • Elke checklist bevat 20 vragen. Aan de hand van deze vragen kun je checken hoe je zelf met een actueel onderwerp omgaat en willen we je inspireren om het eens anders te bekijken.
  • Natuurlijk staan we open voor feedback. Heb je een vraag of aanvulling? Neem dan contact met ons op via: info@wijzijndna.nl
  • De  DNA kennisdossiers zijn alleen beschikbaar voor leden van DNA.
  • DNA ondersteunt diverse netwerken waaronder meerdere directeurennetwerken. Wil je je hierbij aansluiten? Neem dan contact op met Cécile Veldman.
  • Vanuit de DNA academie bieden wij vakinhoudelijke trainingen aan voor verenigingsprofessionals, waaronder het programma voor (aankomende) verenigingsdirecteuren. Klik hier voor alle informatie.