DNA podcast release: in gesprek met de nvlf

Ontdek de nieuwste afleveringen van onze vierde DNA podcastserie, gerealiseerd in samenwerking met Skillstown. Door de podcasts bieden we een podium aan diverse verenigingen om hun licht te laten schijnen op belangrijke thema's zoals positionering, toekomstgericht verenigen, de rol van verenigingen als werkgevers en de nieuwe generatie. Cécile Veldman, directeur van DNA, gaat in gesprek met gasten om hun visies, successen en de belangrijkste uitdagingen te verkennen.

In gesprek met de NVLF
In de kick-off aflevering van deze zesdelige reeks, gaat Cécile in gesprek met Boudewijn de Ridder, verenigingsmanager van de Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie (de NVLF), die 80% van de actieve logopedisten in Nederland vertegenwoordigt. Ze duiken in de uitdagingen van de arbeidsmarkt, waar de vraag naar logopedisten het aanbod overtreft. Ontdek welke strategieën de NVLF hanteert om deze uitdagingen aan te pakken en welke andere projecten ze op dit moment realiseren.

Luister mee!

Nieuwsgierig naar de teaser? Beluister deze op Spotify, of geniet van de volledige podcast via de online DNA Academie. Daar releasen we de komende tijd om de twee weken een nieuwe aflevering. Je kunt ook de eerste drie reeksen in hun geheel terugvinden. Ben je je inloggegevens kwijt? Vraag ze hier opnieuw aan.