DNA podcast release: in gesprek met kns

In deze tweede DNA podcastreeks i.s.m. Skillstown komen diverse verenigingen aan het woord over thema’s zoals; polarisatie, ledenbinding, foresight en de vereniging van de toekomst. In gesprek met Cécile Veldman, directeur van DNA, delen zij hun visie, successen en grootste uitdagingen.

De derde podcast in deze reeks gaan we in gesprek met Marian Lemsom, directeur van KNS. Zij vertelt ons meer over de uitdagingen waar de leden van KNS voor staan en die zijn zeker niet mals op het moment. Zo is er een discussie gaande over een mogelijke vleestaks, raken de hoge energietarieven de slagers hard en is er ook de wil om toch te innoveren.Consumenten vragen meer dan alleen vlees, bijvoorbeeld door maaltijden te gaan verkopen. Hoe adviseren zij hun leden om een goede balans te vinden tussen crisismanagement en innovatie? Welke praktische tools reiken zij hiervoor aan?

Luister mee
Ben je benieuwd naar de teaser? Deze is te beluisteren via Spotify. Ben jij nieuwsgierig waar Marian Lemsom ’s nachts wakker van kan liggen? Luister dan de hele podcast in de online DNA academie. In de online DNA academie releasen wij de komende tijd elke twee weken een nieuwe aflevering. Ook de eerste DNA podcastreeks is in zijn geheel terug te luisteren. Mocht je je inlog hiervoor kwijt zijn, dan kun je deze hier opvragen.