DNA whitepaper release : bewegend leiderschap

De uitdagingen waar verenigingen vandaag de dag voor staan, zijn divers en complex. Van het navigeren door een steeds ingewikkelder financieel landschap tot het effectief managen van een breed scala aan stakeholders, elke taak vereist krachtig en adaptief leiderschap.

Hoe navigeer je als (toekomstige) directeur van de vereniging door dit dynamische werkveld? En kun je leiderschap ontwikkelen op alle niveau's in jouw organisatie? Samen met Universiteit Utrecht, presenteert deze whitepaper bewezen strategieën en inspirerende oplossingen om jouw leiderschap te versterken. Download nu en transformeer jouw vereniging met vernieuwende ideeën en praktische handvatten.

Goed om te weten
In het whitepaper krijg je in vogelvlucht een paar uitdagingen en thema’s aangereikt waarmee directeuren en besturen van verenigingen te maken hebben. Wil je echter écht leren hoe je diverse leden en stakeholders met uiteenlopende belangen effectief samenbrengt? Dan nodigen we je uit om deel te nemen aan het DNA Leiderschapsprogramma. Je kunt je aanmelden tot 30 juni 2024.