doe mee aan onze linkedin-actie en race zelf op circuit zandvoort!

Circuit Zandvoort is dit jaar het decor voor het Verenigingscongres op 4 oktober. Een unieke en energieke locatie waar verenigingsprofessionals bij elkaar komen om te netwerken, elkaar te inspireren en van elkaar te leren. Tijdens de lunch en borrel bieden we de kans om een unieke race-ervaring op te doen.

Racesquare Circuit Zandvoort is hét sim race centrum, gevestigd boven de pitboxen. Stap in een Formule 1-bolide op Circuit Zandvoort! Geniet samen van een unieke race-ervaring in het hart van Nederlands' enige echte Grand Prix circuit. Schakel jij op voor succes tijdens het Verenigingscongres?

Maak kans op deelname

In de aanloop naar het Verenigingscongres verloten wij 10 definitieve plaatsen* voor deelname aan het Racesquare Circuit Zandvoort via LinkedIn. Hoe doe je mee?

1. Kom naar het Verenigingscongres op 4 oktober 2024 (Bestel je ticket hier).
  2. Deel deze video op je eigen LinkedIn-pagina.
  3. Tag @DNA in de comments en degene tegen wie jij graag zou willen racen.

*Je maakt alleen kans op deze unieke race-ervaring wanneer je je voor 31 augustus 2024 inschrijft voor het Verenigingscongres. In totaal verloten we 10 tickets voor het Racesquare Circuit Zandvoort. De winnaars maken we bekend via onze LinkedIn-pagina. We herhalen deze actie 10 keer. De laatste ticket wordt verloot op 12 september 2024.