exclusief voorprogramma 3 oktober 2024: energie uit het verleden als inspiratiebron voor de toekomst

Aan de vooravond van hét Verenigingscongres heb jij de kans om alvast in gesprek te gaan met keynote spreker Sarah Sladek tijdens een exclusief netwerkarrangement (inclusief diner en hotelovernachting) in Haarlem.

Dit is dé perfecte setting om ervaringen uit te wisselen met andere professionals en kennis te maken met Sarah Sladek. Tijdens het diner interviewt Esmé Rijs, voorzitter van DNA, Sarah Sladek over haar boek 'MemberShift'. Daarnaast is er volop gelegenheid om vragen te stellen en meer te weten te komen over de stand van zaken bij verenigingen in Amerika.

Het netwerkdiner vindt plaats in het historische 'Huis met de Trappen', een achttiende-eeuws patriciërshuis in Haarlem. Deelnemers aan de vooravond ontvangen haar boek gratis. De overnachting vindt plaats in het Carlton Square Hotel.

Mis deze unieke kans niet om inspiratie op te doen en je netwerk uit te breiden in een unieke en sfeervolle omgeving. Er zijn maximaal 50 plekken beschikbaar, dus wees er snel bij.

• Datum: donderdag 3 oktober 2024
  • Tijd: vanaf 18:00 uur.
  • Locatie netwerkdiner: ‘Het huis met de trappen’, Grote Houtstraat, Haarlem
  • Locatie hotel: Carlton Square Hotel, Baan 7, 2012 DB Haarlem
  • De kosten voor overnachting met ontbijt in het Carlton Square Hotel en het netwerkdiner: € 280 exclusief BTW
  • Het aantal plaatsen voor dit event is beperkt tot 50 dus meld je snel aan!

Aanmelden
Mis deze unieke kans niet om inspiratie op te doen en je netwerk uit te breiden in een historische en sfeervolle omgeving.

Klik hier om je aan te melden. Als je jouw ticket voor het Verenigingscongres al hebt geboekt, maar je bent jezelf vergeten aan te melden voor de vooravond dan kun je ook mailen naar atty@wijzijndna.nl.