hoe laat je leden binnen jouw vereniging actief deelnemen aan je community?

Op donderdag 1 juni vond de interessante DNA training "Ledenbinding en digitale communities" met Dennis Van Aalst van Yard | Digital agency  en Ivan Pouwels van Cooperation Next plaats in het Postillion Hotel Bunnik.

Met een gevarieerde groep van 10 deelnemers vanuit verschillende verenigingen is uitgebreid gesproken over de principes van moderne ledenparticipatie en de steeds relevantere rol van digitale communities in verenigingen. Na de theorie over community als organisatievorm werden er op een interactieve manier praktische handvaten aangereikt. Zij hebben de tools ontvangen om samen met hun leden te bouwen aan een actieve en succesvolle community. Ook was er volop ruimte om ervaringen uit te wisselen en van elkaar te leren. De deelnemers waren zeer positief over de training.

Aanmelden
Steeds meer verenigingen zetten stappen richting online communities. Wil jij ook je leden het hele jaar door met elkaar verbinden om kennis te delen? Schrijf je in voor de volgende training op 18 september. Meld je snel aan!