hoe werkt de dynamische wereld van verenigingen?

Op donderdag 15 juni jl. vond de training "Verenigingswerk" met Ivan Pouwels van Cooperation Next & Marike Kuperus van Kuperus&Co plaats in het Postillion Hotel Bunnik. Met een gevarieerde groep van zowel starters tot al wat meer ervaren verenigingsprofessionals in 'verenigingsland' kwamen we bij elkaar.

Tijdens de training werden alle ins en outs van het werken in een vereniging besproken. De deelnemers reageerde enthousiast en de onderling besproken uitdagingen waren erg herkenbaar. Marike en Ivan deelde hun kennis over o.a. de ontstaansgeschiedenis en het bestaansrecht van verenigingen, het werken in een verenigingsorganisatie en de ontwikkelingen in de toekomst. Het was een interactief en vol dagprogramma waar iedereen inspiratie en praktische handvaten uit kon halen.

Werk jij sinds kort binnen een vereniging en wil je meer leren over deze unieke en dynamische werkomgeving? Of ben je een ervaren verenigingsprofessional, maar wil je je kennis opfrissen? De volgende training Verenigingswerk staat gepland op 9 november. Schrijf je snel in!