jouw vereniging de day after tomorrow

Bestsellerauteur Steven van Belleghem presenteerde in het kantoor van CRM Partners in Barneveld zijn nieuwe boek: Customers the Day after Tomorrow. Alhoewel de titel neigt naar een futuristische sciencefictionfilm, is volgens Van Belleghem de toekomst al keiharde realiteit. “We staan aan de vooravond van een derde fase van digitale evolutie. Waar de eerste fase ging over het vrijkomen van informatie via het internet, ging de tweede fase over mobiele communicatie en social media. Op dit moment is de derde fase al lang en breed ingeluid: de fase van volledige connectiviteit, robots en Artificial Intelligence (AI)." Van Belleghem geeft aan dat dit voor leden en klanten een groot feest is. Zij profiteren van excellente dienstverlening, hyperpersonalisatie, groot gebruiksgemak en “faster than realtime service”. In zijn boek geeft hij tips en aanwijzingen hoe je hier ook voor de vereniging een feest van kan maken.

CRM Partners wil  het verhaal van van Belleghem graag met je delen en geeft 4 exemplaren van het boek gratis weg. Stuur een mail naar miranda@denederlandseassociatie.nl en maak kans op een exemplaar van het nieuwste boek van Steven van Belleghem

Lees hier alvast de blog van Oedse de Boer over dit boek.