meer dan 100 verenigingen doen mee aan avg-programma

Hoe moeten wijzelf en onze leden op een uitvoerbare manier voldoen aan de eisen van de nieuwe privacywetgeving AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming)?

Meer dan 100 verenigingen hebben die vraag inmiddels beantwoord: via het programma van de Stichting AVG voor Verenigingen. DNA was bij de eerste verenigingen die aan het AVG-programma meedoen. Dit gezamenlijk initiatief is opnieuw een bewijs dat als verenigingen samenwerken ze in staat zijn tot mooie initiatieven, met resultaat.

Verenigingen gebruiken het programma zelf, maar helpen ook hun leden om op een gemakkelijke en complete manier aan de wet te voldoen. Via kortingsregelingen kunnen leden gebruik maken van het AVG-Programma. Tienduizenden bedrijven en organisaties maken nu al gebruik van het programma. Overweegt u om ook mee te doen voor u zelf of voor uw leden? Kijk dan op www.avgverenigingen.nl

Er zijn speciale AVG-versies voor MKB, onderwijs en sportclubs.
Hierover is meer informatie te vinden op
www.avgvoorhetmkb.nl
www.avgonderwijs.nl
www.avgverenigingen.nl/sport