nieuw DNA lid: po-raad

Onlangs is de PO-Raad lid geworden bij DNA. Wij stellen ze graag verder aan je voor. De PO-Raad vormt het verbindende platform voor het primair onderwijs (po), waarin de gemeenschappelijke belangen van schoolorganisaties in het basisonderwijs, speciaal basisonderwijs en (voortgezet) speciaal onderwijs worden behartigd. Met 785 leden die het onderwijs verzorgen voor maar liefst 97% van de leerlingen in Nederland, heeft de raad een aanzienlijke invloed op het onderwijslandschap.

De PO-Raad wil door middel van het collectief met haar leden bijdragen aan de strategische ambities op het terrein van de onderwijskwaliteit, onderwijskansen en arbeidsmarkt. Binnen DNA willen zij leren hoe andere verenigingen de collectieve actie van leden organiseren, leden betrekken bij de belangenbehartiging, ledenondersteuning en het ontwikkelen van onze sector. Uiteraard delen zij ook graag hun ervaring met de ontwikkeling van de vereniging. Klik hier om methen in contact te komen.