nieuw DNA lid: vno-ncw midden

Verenigingen zorgen voor verbinding in onze samenleving. DNA brengt verenigingen, bonden, branche-, beroeps- en belangenorganisaties en federaties uit het hele land bij elkaar. Wij bieden een uniek netwerk waar leden van elkaar leren en elkaar inspireren om samen net dat stapje verder te komen.

Deze maand is VNO-NCW Midden lid geworden bij DNA. Wij heten hen van harte welkom en stellen ze kort aan je voor. VNO-NCW Midden is een van de vijf krachtige regionale verenigingen van VNO-NCW, de grootste ondernemersvereniging van Nederland. Zij maken zich sterk voor een optimaal ondernemers- en vestigingsklimaat in de provincies Utrecht, Flevoland, Gelderland en Overijssel en zorgen ervoor dat de stem van ondernemers te horen is in de regionale economie. Ondernemers ontmoeten elkaar in de regio en staan aan de basis van veel projecten voor nieuw en duurzaam ondernemerschap.

Wat zij doen voor hun leden
Ondernemers moeten echt kunnen blijven ondernemen en met de toenemende regeldruk, de steeds veranderende maatschappij kan dit uitdagend zijn. VNO-NCW Midden zet zich in op vier thema's; Arbeidsmarkt en Onderwijs, Energie en Circulair, Infrastructuur en Ruimte, Innovatie en Ondernemerschap. Op deze thema's bieden zij hun leden praktische ondersteuning en richten zij hun lobby in. Ze organiseren gerichte evenementen en een breed scala aan projecten, voor en door hun leden, waarbij de vraag 'What's in it for me?' een grote rol speelt.

Hun grootste motivatie om lid te worden van DNA is omdat zij graag willen leren van andere leden om de krachten te bundelen. ''Wij geloven in de kracht van verbinding. Want samen kom je vaak net een stap verder. Dat zien wij als toegevoegde waarde van ons lidmaatschap binnen DNA. Elkaar ontmoeten, van elkaar leren en vooral elkaar inspireren.'' Wil jij alvast kennis maken met VNO-NCW Midden? Neem dan contact met hen op.