nieuw lid : vereniging ion

Vereniging ION (Vereniging Industrieel Oppervlakte Behandeld Nederland) is onlangs lid geworden van het DNA netwerk. Wie is ION? Wat doen ze en waarom zijn ze lid geworden van DNA? Wij stellen ze graag kort aan je voor.

Vereniging ION is dé brancheorganisatie voor iedereen actief in de oppervlaktebehandelende industrie. Van loonbedrijven, (toe)leveranciers, tot geïntegreerde bedrijven. Ze zijn een uniek kennisintensief platform dat alle aspecten van oppervlaktebehandelingen omvat. Van chemisch/mechanisch voorbehandeling, galvaniseren, emailleren, poedercoaten, (nat)lakken, anodiseren, thermisch verzinken, metaalconservering, PVD/CVD, tot aan nano-coatings en nog veel meer.

Waarom ben je lid geworden van DNA?

Wij willen meer kennis opdoen over het verenigen door het bijwonen van diverse netwerkbijeenkomsten en het gebruik maken van het opleidingsaanbod.

Met welke onderwerpen houdt Vereniging ION zich bezig?

Personeel (vergrijzing), energietransitie, recirculatie en duurzaamheid zijn voor ons belangrijke thema's.

Wil je meer weten over Vereniging ION? Bekijk dan hun website.