podcast release: in gesprek met wisseraet van spaendonck

In deze derde DNA podcastreeks i.s.m. Skillstown komen diverse verenigingen aan het woord over thema’s zoals; positionering, toekomstbestendig verenigen, de vereniging als werkgever en the next generation. In gesprek met Cécile Veldman, directeur van DNA, delen zij hun visie, successen en grootste uitdagingen.

De tweede podcast van deze zesdelige serie gaat Cécile in gesprek met Wijnand van Unen, directeur van Wissenraet van Spaendonck. Al meer dan 100 jaar faciliteren zij innovatie om samenwerkingen te bevorderen. Op dit moment zijn ze bezig om een tool voor verenigingen te ontwikkelen zodat ze makkelijker aan foresighting kunnen doen. Wijnand neemt je in deze podcast mee in het ontstaan van deze tool en waarom het belangrijk is om hier als vereniging mee bezig te zijn. Dat en meer hoor je in deze podcast met Wisseraet Van Spaendonck.

Luister mee

Ben je benieuwd naar de teaser? Deze is te beluisteren via Spotify. Ben jij nieuwsgierig naar de grootste uitdagingen en successen rondom deze innovatie?  Luister dan de hele podcast in de online DNA academie. In de online DNA academie releasen wij de komende tijd elke twee weken een nieuwe aflevering. Ook de eerste twee podcast reeksen kun je in zijn geheel terug te luisteren. Mocht je je inlog hiervoor kwijt zijn, dan kun je deze hier opvragen.