samen proosten op 2023

Door een goede samenwerking met  o.a. Doordacht, Eudonet en Elma media hebben wij tijdens de DNA nieuwjaarsborrel ons nieuwe merkverhaal en huisstijl kunnen presenteren. Met dit merkverhaal willen we verenigingen en hun verenigingsprofessionals inspireren en de samenleving laten zien wat de waarde van verenigingen is.

Ondanks Blue Monday was de opkomst groot. Vele leden en partners kwamen langs om met ons te proosten op het nieuwe jaar. Na een ontvangst met bubbels vertelde Cécile Veldman, directeur van DNA meer over de motivatie om DNA een nieuw gezicht te geven, passend bij onze strategie. Harm-Jan van Doordacht gaf een korte toelichting op de nieuwe uitstraling.

kleine wijziging, grote impact
Ook VM is veranderd! Een subtiele naamswijziging, maar met een grote impact. VM Magazine wordt VerenigingsMagazine (VM). We willen met ons vakblad iedereen inspireren die werkzaam is bij een vereniging, organisatie, koepel, fonds of bond en ons niet meer alleen richten tot verenigingsmanagers. De look en feel is in lijn met de nieuwe huisstijl van DNA en valt in maart 2023 op je mat.

Wil je ons merkverhaal (nogmaals) zien? Bekijk dan deze video