vernieuw je strategie met sarah sladek als keynote spreker op het verenigingscongres

Dit jaar is het Circuit van Zandvoort op 4 oktober het decor is voor het Verenigingscongres. Een legendarische locatie die eerder dit jaar is uitgeroepen tot het meest duurzame Grand Prix-circuit. Als afsluitende Key note hebben we gekozen voor de internationale spreker Sarah L. Sladek.

Alles over de manier waarop we leven, werken en zaken doen is de laatste jaren aanzienlijk geëvolueerd - de benadering van je organisatie om mensen te betrekken en te strategiseren voor groei moet ook veranderen. Al meer dan 20 jaar doet Sarah onderzoek naar organisatieculturen, generaties, sociale veranderingen en betrokkenheid om te identificeren wanneer en waarom onbetrokkenheid optreedt en hoe dit om te keren. Als strateeg van vele internationale verenigingen en Fortune 500- bedrijven neemt zij ons mee in haar toekomstvisie. Hoe kun je een goede balans vinden tussen de diensten en lidmaatschapsvoordelen binnen jouw vereniging?

Sarah zal ook een waardevolle bijdrage leveren aan het exclusieve arrangement op 3 oktober. Deelnemers van deze avond krijgen van ons haar nieuwste boek ‘ MemberShift: Why Members Leave and the Strategies Proven to Bring Them Back’ cadeau. Jij komt toch ook?

Wil je graag deelnemen aan het Verenigingscongres op 4 oktober 2024? Boek dan hier je ticket. Wil je met meer dan 2 collega's komen? Dan kunnen we jou een speciale aanbieding doen. Neem voor de mogelijkheden en voorwaarden contact op met Atty van der Schoot.

Het exclusieve arrangement op 3 oktober is appart bij te boeken. We hebben ruimte voor 50 deelnemers. Wees er snel bij want vol is vol.