verwachtingen overtreffen

Dit jaar hebben we ervoor gekozen om het Verenigingscongres van 6 oktober a.s. te organiseren in de Van Nelle Fabriek. Een inspirerende ontmoetingsplek in de bruisende havenstad Rotterdam. Maar dat niet alleen, deze locatie sluit perfect aan bij ons thema 'Samen grensverleggend'. Michelle Kock, accountmanager bij Van Nelle Fabriek Event vertelt je hier meer over.

De Van Nelle Fabriek in Rotterdam behoort tot het UNESCO Werelderfgoed. In Nederland zijn er 12 monumenten die deze status hebben en is het dus met recht een unieke locatie te noemen. Dit jaar is de Van Nelle Fabriek de locatie van Hét Verenigingscongres. Michelle Kock, Accountmanager bij Van Nelle Fabriek Events, raadt je aan om goed om je heen te kijken als je er bent: “Adem de historie en ben je bewust van deze inspirerende omgeving’’.

Flexibiliteit
Maar er is meer waar Michelle Kock trots op is: “Buiten dat het pand erg bijzonder is van zichzelf, denkt ons team graag mee met opdrachtgevers op verschillende vlakken. Door onze flexibiliteit is er veel mogelijk en zijn wij jouw collega op afstand.

Als ik denk aan samen grenzen verleggen, wil ik verwachtingen overtreffen en opdrachtgevers nog enthousiaster maken, het wow-moment creëren. Daarnaast hebben we een certificaat voor toegankelijkheid. Dit betekent veel meer dan rolstoeltoegankelijkheid. Wij willen dat iedereen zich welkom voelt en het event kan bezoeken. Wij plaatsen onder andere graag een kolf- of gebedsruimte en houden rekening met bepaalde allergenen of geloofsovertuigingen rondom catering. En, zeker niet op de laatste plaats, bij ons is een speciaal team aangesteld, dat zich bezighoudt met duurzaamheid tijdens evenementen én op kantoor.”

Tip
Haar advies om grenzen te verleggen met een event: “Maak een projectgroep, werk met elkaar een concept uit wat past bij de bezoeker en stel een doel voor ogen. Laat je vervolgens adviseren en inspireren door eventprofessionals. Dit is een goede basis voordat je in gesprek gaat met een locatie.”

Wil jij dit niet missen en deze unieke locatie zelf zien? Bestel dan hier je ticket voor het Verenigingscongres.