wil jij je verbinden aan het verengingscongres?

Het verenigingscongres is het enige congres waar alle verenigingsprofessionals van verenigingen, bonden, federaties en stichtingen elkaar ontmoeten, zich laten inspireren en van elkaar leren om net dat stapje verder te komen in hun vak. Wij verwachten 250 bezoekers op managementniveau.Tijdens het verenigingscongres gaan we dieper in op onderwerpen als innovatie, inclusiviteit & diversiteit op de arbeidsmarkt, nieuwe vormen van besturen, de rol van de overheid, trends in communicatie, duurzaamheid en het verbinden van generaties. Bekijk hier meer informatie.

De sponsormogelijkheden
Kom tijdens het verenigingscongres extra onder de aandacht bij toonaangevende spelers in verenigend Nederland. Zij zijn de decisionmakers en zoeken constant naar tools die hun strategie ondersteunen, samenwerkingen makkelijker maken en de verbinding met hun achterban, stakeholders en bestuur kunnen optimaliseren. Heb jij hier een oplossing voor? Verhoog je zichtbaarheid voor of tijdens het verenigingscongres of wordt kennis- of netwerkpartner. Het is mogelijk om meerdere keuzes te maken en met elkaar te combineren. Door een crossmediale inzet haal jij het meeste uit je budget!

verhoog je zichtbaarheid

1. Zorg voor meer zichtbaarheid tijdens het verenigingscongres door jouw advertorial of advertentie met ons te delen in VM (VerenigingsMagazine). In editie 3 voegen we een special toe met alle in’s en outs over het verenigingscongres en lees je de achtergrondverhalen van onze sprekers. Deze editie verspreiden wij niet alleen tijdens het verenigingscongres, maar ook onder de abbonees van VM. Klik hier voor meer informatie over VM.
  2. Plaats jouw logo op onze ‘wall of fame’ bij de entree en presenteer jouw leaflet op één van onze promotietafels.
  3. Publiceer in aanloop van en na het event een banner of advertorial in onze verenigingscongres nieuwsbrief.

word netwerkpartner

1. Sponsor tijdens het verenigingscongres de lunch of borrel en pitch bij opening jouw organisatie. (Let op! De lunch of borrel kan maar door één organisatie gesponsord worden)
  2. Koop 5,10 of 15 kaarten tegen een speciaal partnertarief en nodig je eigen netwerk uit voor het Verenigingscongres.

word kennispartner

1. Huur een subsessie ruimte. Deel in 45 minuten jouw expertise met 10-30 deelnemers. (afhankelijk van de vorm)
  2. Huur een roundtable met podcastmogelijkheden. Neem samen met 10 bezoekers een podcast op in 45 minuten. (Let op! Er zijn in totaal maar 6 tafels beschikbaar gedurende het congres)

Ben je enthousiast over bovenstaande mogelijkheden? Neem dan contact met ons op: info@wijzijndna.nl