cahn directeur knv

Carlo Cahn volgt per 1 juni Hubert Andela op als directeur van ondernemersvereniging Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV). Cahn werkt sinds september 2013 bij KNV als secretaris van de vereniging Busvervoer Nederland. Hij zal deze functie blijven vervullen. Voordat hij bij KNV aantrad was de tot jurist opgeleide Cahn werkzaam voor verschillende brancheverenigingen zoals Transport en Logistiek Nederland en de veiligheidsbranche.

Jantine Vochteloo wordt secretaris Zorgvervoer en Taxi

Door het vertrek van Hubert ontstond tegelijk een vacature voor de secretarisfunctie bij KNV Zorgvervoer en Taxi. Met ingang van 1 juni zal Jantine Vochteloo deze functie  vervullen. Zij is sinds 2008 bij KNV Zorgvervoer en Taxi werkzaam en beheert als beleidsadviseur meerdere dossiers.

KNV-voorzitter Bertho Eckhardt: ‘Ik ben blij dat we Carlo bereid hebben gevonden om de directeurstaken over te nemen. Hij kent onze sectoren van binnen en buiten, heeft een breed netwerk en zorgt voor de continuïteit die onze branches door de coronacrisis op dit moment nodig hebben. Met het aantreden van Jantine als de nieuwe secretaris KNV Zorgvervoer en Taxi ben ik eveneens zeer content. Jantine kent alle facetten van het zorgvervoer en de taxiwereld tot in de details. Haar ervaring loopt van het afsluiten van de cao’s tot kwaliteitsbeleid in de opstapmarkt. Ik kan met een gerust hart stellen dat de vereniging bij haar in goede handen is.’

Jantine en Carlo volgen Hubert Andela op die per 1 juni aan de slag gaat als directeur van brancheorganisatie ZuivelNL.