DNA podcasts verenig & ontwikkel

Vanaf donderdag 3 maart zendt DNA, in samenwerking met Skillstown, een reeks van podscasts uit.
De podcast reeks verenig & ontwikkel is gericht op thema’s rond het Nationaal Verenigingsonderzoek en verschillende verenigingsdirecteuren delen hun visie en inspiratie met jou.

Op tweewekeljkse basis nodigen we op de donderdagen een verenigingsdirecteur aan tafel uit die haar/ zijn inspirerende verhaal wil delen. We hopen op deze manier verenigingen te inspireren om nieuwe en verfrissende ideeën op te doen.

Donderdag 3 maart wordt de eerste uitzending uitgezonden en zal Cécile Veldman de aftrap doen als directeur van De Nederlandse Associatie. Zij geeft onder andere haar visie op welke manier DNA innovatie, leren en ontwikkelen binnen verenigingen stimuleert. Ook zal zij verder ingaan op de belangrijkste uitkomsten van het Nationaal Vereniginsgsonderzoek van het afgelopen jaar.

De afleveringen die daarop volgen zijn:

17 maart 2022 BOVAG / Peter Niesink
31 maart 2022 HISWA-RECRON / Geert Dijks
14 april 2022 NVRD / Wendy de Wild
28 april 2022 NKC / Stan Stolwerk
12 mei 2022 Bouwend Nederland / Fries Heinis
25 mei 2022 NIMA / Kirsten Andres
9 juni 2022 FGHS / Dirk Vinken

Alle podcasts zijn te volgen via onze DNA online leeromgeving en zijn alleen te volgen door DNA leden. Beschik je niet over een inogcode voor het leerplatforn? Stuur dan een berichtje naar miranda@wijzijndna.nl. Wij zorgen ervoor dat je deze zo spoedig mogelijk krijgt toegestuurd.