Comm Museum voor communicatie

Beleef het ultieme event bij COMM, op een schitterende locatie in het bruisende hart van Den Haag. Verwelkom je gasten in de wereld van communicatie.

Meetings & Events
Organiseer je een congres, receptie, vergadering, diner of persconferentie? Of wil je een spectaculaire productlancering of onvergetelijke andere zakelijke bijeenkomst? Vertel ons je wensen en wij doen een voorstel dat past bij de groep collega’s of relaties waarvoor jij een bijzonder event organiseert.

Het thema communicatie staat bij COMM centraal. Denk aan de inrichting, verlichting, maar ook de mogelijkheid om een communicatieworkshop te boeken als aanvulling op uw meeting of event. Zo zetten we elke meeting of event kracht bij.

Ruimtes
We hebben één van de grootste Newsrooms van Europa, de monumentale Eventzaal en de Club en 6 luxe vergaderzalen met videoconferentie mogelijkheden.
In totaal 12 inspirerende ruimtes, voor 6 tot 350 personen. Voor recepties of diners creëren we in een handomdraai ruimte voor groepen tot wel 650 personen.

Verrijking
Prikkel je gasten met indrukwekkende communicatieworkshops zoals Presenteren en Fake nieuws of boek een rondleiding door het museum als aanvulling op uw congres.

-------------------------------------------------------------

Samenwerking voor COMM en Beeld en Geluid
Beeld en Geluid en COMM hebben afgelopen dinsdag 2 juli een overeenkomst getekend, waarin de bestuurlijke samenwerking tussen COMM en Beeld en Geluid wordt bekrachtigd. Het belang van communicatie en de rol van media daarin vormen een logische aanleiding voor COMM (Museum voor Communicatie) en Beeld en Geluid om nauw te gaan samenwerken. Lees verder in het gepubliceerde persbericht

Bezoekadres