KPMG, Microsoft Business Solutions

Ambities in de markt realiseren? Dit is hét moment. Met de vloedgolf aan nieuwe technologieën, zoals big data, cloud, data analytics of internet of things, ontstaan prachtige nieuwe businesskansen. Wilt u er werk van maken, realiseer dan dat het niet alleen gaat om slimme technologie. Technology drijft de digitale transformatie, maar de mens bepaalt het succes ervan. Wanneer u deze elementen weet te verenigen, maakt u pas echt een sprong voorwaarts. Dat samenspel is waar het in de kern om draait.

Als toegewijde Microsoft Dynamics-praktijk van KPMG zijn we er om uw business transformatie te ondersteunen door de inzet van technologie. We staan u graag bij met advies, stemmen uw bedrijfsprocessen en technologie effectief op elkaar af, en verzorgen de complete implementatie en optimalisatie van uw bedrijfsvoering. Zo kunnen we uw digitale transformatie van A tot Z voor u realiseren.

Daarom Microsoft Dynamics 365

Wij werken met Microsoft Dynamics 365, een compleet pakket bedrijfssoftware zoals ERP en CRM, gebaseerd in de cloud. Het biedt een enorm palet aan goed doordachte en intelligente bedrijfsapplicaties. Die stuk voor stuk perfect met elkaar samenwerken. Daar kunt u uw administratieve en primaire bedrijfsprocessen eenvoudig mee transformeren, en uw klantrelaties mee verrijken of uw talentmanagement professionaliseren. Bovendien profiteert u van alle voordelen van de cloud: continu up-to-date, goed beveiligd, prettig flexibel en schaalbaar.

Oplossing voor ledenorganisaties

Voor ledenorganisaties hebben we een complete cloud oplossing ontwikkeld op basis van het Microsoft Dynamics 365 platform; Dynamics for Membership (DfM). DfM is de volledig geïntegreerde oplossing die speciaal is ontwikkeld voor de unieke eisen van ledenorganisaties, beroepsorganisaties en belangenorganisaties. DfM beheert de lidmaatschappen volledig via een omni-channel omgeving. Zo kunt u alle uitdagingen en mogelijkheden aan die door digitalisering en sociale media ontstaan.

Postadres
1200 CG HILVERSUM NEDERLAND