Beurs van Berlage cv

Beurs van Berlage uw partner voor uw congres.

Van oorsprong huisvestte de Beurs van Berlage de Amsterdamse effecten-, goederen- en graanbeurs. Vandaag de dag is de Beurs van Berlage een ‘one in a million’ congreslocatie in één van de bekendste historische monumenten van het land. Het is de ultieme ontmoetingsplek in het hart van Amsterdam.

De Beurs van Berlage bevindt zich op loopafstand van het Amsterdam Centraal Station. Als u richting het Damrak loopt, vindt u het monumentale gebouw na vijf minuten aan uw linkerhand. Het voormalige beursgebouw is ontworpen door de architect Hendrik Petrus Berlage. Hij ontwierp het op zo’n manier dat het ook als een ‘Palazzo Pubblico’ kon dienen. Dit is nu het geval. Naast het congrescentrum zijn er twee restaurants, een conceptstore van Tony Chocolonely, een Seats2meet, expositieruimtes en twee escape rooms.

Het gebouw leent zich uitstekend voor bijeenkomsten tussen de 200 en 1.300 personen. De afgelopen jaren hebben hier dan ook veel spraakmakende congressen en evenementen plaatsgevonden. We noemen er een aantal: het nationaal Soa*Hiv*Seks congres, de Nederlandse vereniging voor Psychologie maar ook vele internationale congressen.

Als partner van De Nederlandse Associatie volgt de Beurs van Berlage alle ontwikkelingen op de voet. Hierdoor zijn wij in staat om de verwachtingen van onze klanten altijd te overtreffen. Alles wat binnen de Beurs van Berlage wordt aangeboden, is van de hoogste kwaliteit. Elk detail klopt. Hierdoor is elk evenement dat hier plaatsvindt een unieke ervaring.

Gaat u binnenkort een congres organiseren en bent u benieuwd naar onze werkwijze? De Beurs van Berlage nodigt u van harte uit om eens langs te komen. We horen graag wat uw wensen zijn. Tijdens een rondleiding door het gebouw kunt u met eigen ogen zien wat de unieke mogelijkheden zijn. Naast de Graanbeurszaal, Effectenbeurszaal en Grote Zaal zijn er ook verschillende break-outzalen.

De Beurs van Berlage is een ‘full service venue’. Dit houdt in dat we u zoveel mogelijk ontzorgen tijdens de organisatie van uw evenement. U heeft in de aanloop naar, en tijdens, het evenement een eigen, toegewijde, eventmanager. Samen stelt u vast wat er nodig is qua catering, wat de wensen zijn op het gebied van audio en video en hoeveel hotelkamers er geboekt moeten worden. Doordat de Beurs van Berlage deze services allemaal voor u verzorgt, worden deze zoveel mogelijk aan uw unieke wensen aangepast.

Nationale verenigingen

Speciaal voor Nederlandse Verenigingen is er een all-inclusive arrangement van €90,- per persoon Dit arrangement is inclusief:

● Zaalhuur inclusief break-outzalen;

● Catering inclusief drie pauzes, lunch en borrel;

● Beamer, scherm, laptop, microfoon in elke zaal;

● Personeel voor beveiliging, garderobe, toilet, techniekbediening;

● Bijzonder snel draadloos internet.

Benieuwd wat de Beurs van Berlage kan betekenen? Bekijk hier het filmpje voor een kleine impressie!

Postadres
Damrak 243