ASAE

ASAE is een ledenorganisatie van meer dan 48.000 verenigingsbestuurders en partners die samen 7.400 organisaties vertegenwoordigen.

Zij geloven dat verenigingen de kracht hebben om de samenleving ten goede te veranderen. Hun passie is om verenigingsprofessionals te helpen bij het bereiken van voorheen onvoorstelbare prestatieniveaus en  doen dit oa door het bouwen van een community van diverse verenigingsprofessionals.

Een van de activiteiten die ASAE organiseert is het jaarljkse ASAE Congres. DNA organiseert ieder jaar een studiereis waarin we met een groep nederlandse vakgenoten afreizen naar Amerika of Canada. Daar nemen we dan deel aan het ASAE-congres. Met ongeveer 5000 verenigingsprofessionals uit de hele wereld komen we bij elkaar. Het doel van deze studiereis is om kennis, ideeën en ervaringen uit te wisselen; om inspiratie op te doen.

Save the Association is een online omgeving met daarin interviews met bestuursleden van verenigingen over de hele wereld, waarin ze hun inzichten en best practices delen over hoe je leden kunt betrekken, plannen kunt maken voor de toekomst en relevant kunt blijven in een snel veranderende markt. De uizendingen worden gepresenteerd door Sarah Sladek, een bestsellerauteur en opinieleider op het gebied van lidmaatschap

DNA ondersteunt dit initiatief en is daarom ook global partner van Save the Associations!