Meeting Point Communication bv

Meeting Point Communication helpt bedrijven en verenigingen met het opzetten en organiseren van doeltreffende Events & Exposure. Om de gewenste resultaten en effecten te bereiken, bieden we per project het best presterende pakket services, tools en producten aan.

Daarom delen we graag onderstaand artikel !

Het gaat over MeetMatch, het meest complete én efficiënte platform voor events en community’s.

Hiermee bieden we een zeer doeltreffende tool met daarin alles geïntegreerd wat u nodig heeft voor verbinden, communicatie, interactie én netwerken. En met de unieke feature voor automatische matchmaking (met gepatenteerde AI), is snel en gemakkelijk vinden & verbinden van mensen met betekenis voor elkaar eenvoudiger én efficiënter dan ooit!

Eén systeem voor het gehele traject.

MeetMatch voorziet in alles wat u nodig heeft ter ondersteuning van uw live, hybride en online events. Van aanmelden en registratie t/m evaluatie. Inclusief alles voor streaming en (onderlinge) interactie tijdens plenaire-, groeps- en 1:1 sessies. En voor het vinden (automatisch, zonder zelf zoeken en swipen) en in gesprek brengen van mensen die het meest relevant zijn voor elkaar. Om van elkaar te leren, elkaar te versterken, om te vernieuwen en samen te werken en vooruit te komen.

Gegarandeerde meerwaarde voor uw organisatie en uw relaties.

Ontdekken wat wij voor u kunnen betekenen? Mail uw vraag naar h.duis@meetingpointcom.nl of
bel Henk Duis van Meeting Point Communication: 06-50614811.

----------------------------------------------

Hoe dit jonge bedrijf er met AI in slaagt wereldwijd voor de beste event-ervaring te zorgen

Dit artikel is een samenwerking tussen Bloovi Studio en MeetMatch

Toptechnologie van eigen bodem: start-up MeetMatch ontwikkelde – op basis van gepatenteerde AI – ‘s werelds enige geavanceerde business matchmaking-oplossing, die bovendien garant staat voor een ongeëvenaarde eventbeleving. Heel wat grote internationale spelers, die uiteraard de grootste ROI uit hun events willen halen, gaan daarom met het jonge Vlaamse bedrijf in zee. “Wij kunnen in de meeste contexten veertig maal efficiënter netwerken aanbieden”, maakt co-founder Geert Van Wonterghem zich sterk.

Matchmaking, technologie en innovatie lopen als een rode draad doorheen de carrière van Geert Van Wonterghem. Zo was de co-founder van MeetMatch eerder innovatiemanager bij Alcatel, waar hij processen uitwerkte om complementaire talenten samen te brengen en zo een innovatiecultuur te implementeren. Die processen van innovatiecultuur-verbetering verfijnde hij en bracht hij binnen bij andere bedrijven, om zich uiteindelijk als professor Innovation Lead bij Antwerp Management School verder te focussen op innovatie en matchmaking.

De ontwikkeling van de technologie kreeg een enorme boost toen in 2016 de grote wereldspelers - Facebook, Google … - hun AI-code open source besloten te maken. Geert Van Wonterghem besloot zich nu volop in het ondernemen te gooien en de technologie te vermarkten. Begin 2020 stond de tool MeetMatch helemaal op punt, en een nieuwe ambitieuze Vlaamse start-up was geboren.

Persoonlijke network assistant

MeetMatch biedt vandaag wereldwijd als enige een tool voor geavanceerde business matchmaking, geautomatiseerde speednetworking én immersive, personalised event experiences”, aldus Geert Van Wonterghem. “We zijn dus uniek, en ergens is dat vreemd. Iedereen beseft namelijk dat vandaag alles sneller en meer to-the-point moet - dus ook events - en toch beperken onze concurrenten zich tot event apps of websites waar je als deelnemer zelf door alle mogelijkheden moet browsen, op zoek naar sprekers of andere deelnemers die je interesseren.”

MeetMatch is een persoonlijke network assistant die je leidt en zelfs verrast en die dat héél snel kan. Op die manier garanderen wij 40 maal meer netwerkefficiëntie. Om het wat oneerbiedig te zeggen: veel concurrenten gooien wat technologie naar deelnemers en denken dat zo alles in orde komt, terwijl wij ook heel sterk inzetten op het psychologische, door ons de vraag te stellen wat ervoor zorgt dat mensen een optimale ervaring hebben tijdens een in-person dan wel online event. Wij geloven daarom ook heel sterk in een open innovatie: samenwerking tussen exacte en humane wetenschappen.”

Postadres
Stenograaf 1