Woudschoten

Bij het organiseren van een evenement of congres is de locatie een van de belangrijkste keuzes die je maakt. Ben je op zoek naar een inspirerende en unieke plek? Dan ben je bij Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum aan het juiste adres. Bij ons vind je een stijlvol congreshotel met een relaxte en ongedwongen sfeer, gelegen in de bossen van ons eigen landgoed in Zeist. Perfect voor evenementen, congressen, teamactiviteiten, vergaderingen en trainingen.

Exclusiviteit

Voor een exclusieve ervaring kun je bij ons een aparte vleugel tot 350 personen huren, compleet met plenaire zalen, breakout-ruimtes, een eigen foyer met standruimte en garderobe. Ook hebben wij 139 hotelkamers, waardoor een meerdaagse bijeenkomst mogelijk is. Heb je exclusieve of speciale faciliteiten nodig? Wij regelen het graag voor je!

Bereikbaarheid

Woudschoten is centraal gelegen op de Utrechtse Heuvelrug, dichtbij de A28 en de A12. Er is een ruime verharde (gratis) niet overdekte parkeergelegenheid voor 300 auto’s. Ook zijn er 12 oplaadpunten op P3, waar je tegen een kleine vergoeding je elektrische auto kunt opladen. Vanaf station Driebergen-Zeist pak je de OV-fiets of neem je de bus.

Green Key Gold

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is een speerpunt van Woudschoten. Woudschoten is houder van een Gouden Green Key-certificaat, een internationaal keurmerk voor milieubewuste bedrijven in de toerisme en reisbranche.

Zien we je snel bij Woudschoten?

Postadres / Bezoekadres
Woudenbergseweg 54