PolderBanen

Wij werven professionals die het verschil maken. We werken voor brancheverenigingen, beroepsverenigingen, arbeidsmarktfondsen en andere opdrachtgevers die op het snijvlak van publiek en privaat actief zijn. Kenmerkend aan onze werkwijze is dat we oog hebben voor zowel onze kandidaten als onze opdrachtgevers. We sturen geen anonieme CV’s door en steken veel tijd en energie in de intake bij onze opdrachtgevers en persoonlijke selectiegesprekken met kandidaten. Ook zijn wij nauw betrokken bij de daaropvolgende gesprekken bij onze opdrachtgevers.

Onze consultants kennen zowel ons werkveld als onze functies als geen ander en zijn echte ervaringsdeskundigen. Ze voelen precies aan wat het werken in een belangen-context inhoudt en kunnen hier zorgvuldig de match op aanpassen. We zijn op de hoogte van de nieuwste wervingstechnieken en zetten onze expertise graag in om de juiste kandidaat te vinden. We zijn een groot voorstander van het proactief benaderen van kandidaten en zetten ook ons netwerk in om tot een goed resultaat te komen. Onze kandidaten zijn soms al werkzaam bij een belangenorganisatie, maar kunnen ook werken bij de (semi)-overheid of in het bedrijfsleven.

Benieuwd wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Klik hier

Postadres
Julianaplein 10