SkillsTown

SkillsTown is dé online opleider voor professionals.

Via on demand learning stelt SkillsTown bedrijven, organisaties en hun medewerkers in staat om mee te bewegen met de continu veranderende wereld om hen heen. In de vorm van honderden online trainingen die in verschillende leervormen worden aangeboden, speelt SkillsTown in op nieuwe én eigen manieren van leren in elke levensfase van organisatie en medewerker. Om zo kennis en skills te vergroten, verandervermogen te stimuleren en bij te dragen aan aantrekkelijk werkgeverschap.

Speciaal voor beroeps- en brancheverenigingen is er de divisie SkillsTown Connect. Bij SkillsTown Connect helpen we je om de klik te maken met klanten, leden en stakeholders door te investeren in hun persoonlijke én professionele ontwikkeling.

Maak een digitale connectie

Door middel van digitale oplossingen zorgen we samen voor extra verbinding met jouw klanten, leden of stakeholders. In onze gepersonaliseerde online omgeving heb je de mogelijkheid om digitaal informatie te delen en een extra connectie te maken met jouw doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan het uitzenden van eigen webinars en het delen van eigen kennis en informatie via verschillende vormen van online trainingen.

Already connected

SkillsTown Connect heeft al enorm veel verenigingen geholpen om de connectie met hun leden te maken. Denk bijvoorbeeld aan de NVVA, Landelijke vereniging van vertrouwenspersonen, NVP, ANBO, CNV Connectief, CAOP, SAM, BOVAG, KNVI en nog veel meer. Ook benieuwd naar de mogelijkheden? Informeer ernaar op onze website.

Bezoekadres

Bogert 31-14