Windex

1 Oplossing voor heel de ledenorganisatie

Windex is al meer dan 20 jaar dé toonaangevende verenigingssoftwareleverancier in de Benelux. Speciaal gericht op ledenorganisaties, waarbij processen worden geoptimaliseerd, voor zowel het individu als de organisatie.

Met meer dan 20 jaar ervaring zijn wij de grondleggers van resultaatgerichte software voor ledenorganisaties. Wij hebben WindexCC doorontwikkeld en blijven deze voortdurend vernieuwen. Dagelijks gebruiken ruim 200 verenigingen, belangenorganisaties, branche en beroepsorganisaties, kennisinstituten, stichtingen, federaties en secretariaat bureaus WindexCC naar volle tevredenheid. In WindexCC komen alle aspecten samen:

• Managen van de ledenadministratie, communicatie en relatiebeheer (CRM)
  • Financiële ledenadministratie
  • AVG
  • Relatiebeheer
  • Contributies innen
  • Marketing
  • Website
  • Ledennet
  • Community
  • Nieuwsbrieven
  • Communicatie online
  • Enterprise Resource Planning (ERP)
  • Documentstromen (DMS)
  • Content Management System (CMS)

Wij hebben alle aspecten toepasbaar gemaakt, zodat u met WindexCC 1 vaste, complete en dé gebruiksvriendelijkste oplossing heeft voor nu en in de toekomst. Met de dashboard heeft u in één oogopslag alle belangrijke aspecten inzichtelijk. WindexCC is altijd en overal beschikbaar en toegankelijk via internet, telefoon en tablet. Onze jarenlange ervaring, innovaties en succesvolle implementaties voor professionele ledenorganisaties, maakt dat wij als geen ander weten wat uw uitgebreide en complexe ledenorganisatievraagstukken zijn en wat het beste werkt bij specifieke ledenorganisaties.

Graag gaan we met u persoonlijk in gesprek om te luisteren en te praten hoe uw professionele ledenorganisatie nog sterker en succesvoller kan worden door de meest betrouwbare, gebruiksvriendelijke en toekomstbestendige software.

U kunt mij bereiken per telefoon 06 143 999 36 en per mail markschmeits@windex.nl

Postadres
Hub Dassenplein 3