Abonneren op VM

VM is het enige vakblad in Nederland voor de verenigingprofessional. Aan de hand van de thema’s positionering van de vereniging, toekomstbestendig verenigen, de vereniging als werkgever en next generation delen we kennis en inspireren we onze doelgroep. Naast de vaste rubrieken gaan we dieper in op onderwerpen als ledenbinding, belangenbehartiging, goed bestuur, dienstverlening aan leden, verdienmodellen, strategische inzet van ICT, zelfregulering en nog veel meer. De waardevolle content zorgt ervoor dat VM vaak gebruikt wordt als naslagwerk.

VM verschijnt 4 x per jaar (papier en online). Als je een abonnement neemt, dan krijg je automatisch ook de digitale nieuwsbrief. Alle verschijningsdata kun je hier terugvinden.

In 2024 zijn de verschijningsdata:

• Dinsdag 19 maart 2024
  • Dinsdag 18 juni 2024
  • Dinsdag 17 september 2024
  • Dinsdag 17 december 2024
Abonneren op:

Gegevens voorzitter

Uw opgegeven gegevens kunnen worden gebruikt voor het toezenden van informatie en/of speciale aanbiedingen door VM uitgevers b.v. en speciaal geselecteerde bedrijven. Indien u hiertegen bezwaar heeft, stuurt u dan een mail naar of een briefje naar: VM uitgevers b.v., Postbus 1100, 3980 DC Bunnik.

Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Bestelling geplaatst
Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw gegevens, probeer het nogmaals.
Fout in de captcha!