Architectuur van verenigingen

Ontdek het geheim van de perfecte verenigingsstructuur! Dit boek duikt in de vraag of er zoiets bestaat als de ideale opbouw voor jouw vereniging. Spoiler: het antwoord is niet zwart-wit. Het hangt allemaal af van de fase waarin jouw vereniging zich bevindt en de unieke uitdagingen van jouw sector. Van kleine, vrijwillige initiatieven tot grote, professionele organisaties – elk heeft zijn eigen, op maat gemaakte aanpak nodig.

Met "Architectuur van verenigingen" krijg je toegang tot een schat aan ontwerpen, verrijkt met echte voorbeelden. Leer hoe je de bestuursstijl optimaliseert, het beleid strategischer maakt, en hoe je organisatie zich kan aanpassen en evolueren. Of je nu bestuurder, directeur, commissielid of stafmedewerker bent van een branche- of beroepsvereniging, of actief in een andere soort vereniging, dit boek heeft de inzichten die je nodig hebt.

Geschreven door Peter Tack en Frans Huizenga, twee experts met jarenlange ervaring in het veld, biedt dit boek praktische hulp bij het navigeren van strategische vraagstukken en het herontwerpen van verenigingsstructuren. Maak jouw vereniging sterker met de juiste kennis en tools.

Jouw bestelling wordt gefactureerd vanuit het DNA Kenniscentrum. Alle bedragen zijn exclusief BTW en verzendkosten.

Niet leden:
Leden:
Architectuur van verenigingen bestellen
Verzend adres is hetzelfde als factuur adres:
Factuur adres:

Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Bestelling geplaatst
Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw gegevens, probeer het nogmaals.
Fout in de captcha!