Word lid

Verenigingen zorgen voor verbinding in onze samenleving. DNA brengt verenigingen, bonden, branche-, beroeps- en belangenorganisaties en federaties uit het hele land bij elkaar. Wij bieden je een uniek netwerk waar leden van elkaar leren en elkaar inspireren om samen net dat stapje verder te komen. Waar anders praat de airsoft bond met de vereniging voor brood- en banketbakkers om samen tot nieuwe en verfrissende inzichten te komen?

Onze missie? Wij willen jouw vereniging ondersteunen door je te helpen deze verder te professionaliseren. Dit doen wij door het organiseren van verschillende netwerken, Q-sessies en VM bladreleases. Hier worden verbindingen gemaakt en helpen leden elkaar op het gebied van communicatie, dagelijks bestuur, ledenwerving en belangenbehartiging. Daarbovenop wisselen we kennis met je uit door exclusieve toegang tot onze kennisdossiers en ontvang je vier keer per jaar het unieke magazine VM. Het énige magazine in Nederland gemaakt door en voor alle verenigingsprofessionals.

Zo houd jij tijd over om je met je vereniging te richten op de kern: je samen sterk maken voor een gemeenschappelijk belang. Sluit je aan bij het DNA netwerk van gedreven, leergierige en enthousiaste gelijkgestemden.

Word lid! Samen verenigen we beter.

Meer informatie over de verschillende activiteiten van DNA vind je hier.

Bekijk onze pagina met leden om te zien welke andere verenigingen lid zijn.

Ja, ik wil graag meer informatie over het lidmaatschap.

Ja, ik wil lid worden en meld mij aan via onderstaand formulier.

Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Je inschrijving is gelukt, we nemen zsm contact met je op.
Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw gegevens, probeer het nogmaals.
Fout in de captcha!
Gegevens Vereniging/belangenorganisatie