Word partner

De samenleving verandert in hoog tempo door innovatie, technologie en marktwerking. Verenigingen moeten meebewegen. Relevant blijven. Zich continu blijven ontwikkelen.

De Nederlandse Associatie (DNA) verenigt alle relevante spelers in het maatschappelijk middenveld: brancheverenigingen, beroepsverenigingen, federaties, paritaire organisaties, fondsen en ledenorganisaties. DNA biedt aangesloten verenigingen en haar professionals een platform. Voor kennisdeling. Om te leren. Te inspireren. En om elkaar te ontmoeten.

Word partner van DNA!

In een partnership met DNA bouwen we samen aan de verdere versterking van het belangrijke sociaal maatschappelijke middenveld: onze verenigingen! Dit doen wij gezamenlijk op basis van openheid en vertrouwen, waarbij we als partners elkaar versterken.

DNA biedt partners diverse mogelijkheden:

• Partnership “Passie”
  • Partnership "Basis Zelfstandig Partner’’
  • Partnership "Inspirerend Zelfstandig Partner"

Wat mag de partner binnen de partnerships van DNA verwachten?

Evenementen en sessies

• Deelname aan de voorjaarsbijeenkomst van DNA met 2 personen
  • Deelname aan alle kennissessies (gemiddeld 10 keer per jaar)

Communicatie & Marketing

• Logo en naamsvermelding als partner tijdens het DNA-jaarcongres, op DNA website en in nieuwsbrieven
  • Logo en naamsvermelding als  partner op DNA website met profiel, inclusief vermelding in de online productwijzer
  • De Passie partner mag jaarlijks via DNA een webinar organiseren. DNA zal hiervoor de promotie/marketing verzorgen
  • Actieve deelname aan projectgroepen en de mogelijkheid om deel te nemen aan de Partner netwerkgroep.
  • Plaatsing van advertenties (online & offline) via de DNA mediakanalen
  • Abonnementen op het kwartaalblad VM.

Meer informatie over de partnerpakketten en de tarieven kun je hier vinden:

Passie pakket
Basis ZZP pakket
Inspirerend ZZP pakket

Word partner van DNA! En bouw mee aan de verdere versterking van het belangrijke sociaal maatschappelijke middenveld; Onze verenigingen!

Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens zijn verstuurd.
Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw gegevens, probeer het nogmaals.
Fout in de captcha!
Geen gegevens gevonden